משלוח מהיר עד הבית!
מענה אישי ומקצועי 9:00-21:30
טלפון: 050-9695222
חנות הספורט אונליין מספר 1 של ישראל

אימון משקולות ביתי

אנשים רבים שמתאמנים או חדשים בעולם הכושר מאמינים שעושים אימון משקולות ביתי זה רלוונטי רק לספורטאים מנוסים יותר. אולם, זה רחוק מהאמת, לאימונים מהסוג הזה ישנם יתרונות רבים לגוף, לבריאות ולפסיכולוגיה. במאמר זה תגלה את החשיבות של אימונים.

למה אימון משקולות ביתי כה חשוב לגוף שלנו

אימון משקולות ביתי עם דאמבלס

אימוני כוח לא רק משפרים את יכולת העבודה הגופנית שלך, אלא גם משפרים את היכולת שלך לבצע פעילויות של חיי היומיום (ADL). עם פעילויות אימון משקולות נאותות, תוכל לעבוד קשה יותר. זה יכול להגדיל את צפיפות העצם. ככל שאתה מתבגר, אחת הדרכים הטובות ביותר לשלוט באובדן עצמות היא לכלול אימוני כוח בתוכנית האימון שלך. הוא מקדם מסת גוף ללא שומן ומפחית סרקופניה. מסת השריר הרזה שכולנו עובדים קשה לה יורדת עם הגיל. 

אם לא נוסיף אימון משקולות ביתי לחיי היומיום שלנו, אז זה יהפוך לשומן. זה מגביר את חוזק רקמת החיבור, השרירים והגידים. זה יכול לשפר את הביצועים הספורטיביים ולהפחית את הסיכון לפציעה. כאשר אתה מקבל ביטחון בגוף שלך, זה ישפר את איכות החיים שלך. אימון כוח לא רק גורם לך להיות חזק, אלא גם עוזר לך לשלוט במשקל שלך.

איך להתחיל לבנות אימון משקולות ביתי יעיל

אימון משקולות ביתי עם משקל חופשי

הגדר את יסודות התוכנית, התחל לאט, זה יקטין את הסיכויים לפציעה וכאבים. לאחר מכן, התחל בקבוצה אחת והגדל בהדרגה למספר קבוצות של שרירים. השתמש במשקל הנכון, מפני ששימוש רב מדי במשקל יגדיל את סיכויי הגוף שלך להפצע. כמו כן, גם אם אינך משתמש מספיק במשקל, השרירים שלך לא יאותגרו ולא תחווה את היתרונות הצפויים של אימון משקולות ביתי. איך אתה יודע שהרמת את המשקל הנכון? זה אמור להיות לך קשה מאוד לבצע את החזרות האחרונות. לאחר האימון, תן לשרירים זמן לנוח התאושש. עליך לחכות לפחות 48 שעות לפני שתאמן שוב את אותה קבוצת שרירים. הגוף שלך יעבוד קשה יותר כדי לשמור על השרירים ולא על השומן. אימון משקולות ביתי יכול להגביר את חילוף החומרים שלך, ומאפשר לך לשרוף יותר קלוריות לאורך כל היום.

שינוי הרוטינה היומיומית שלך היא הדרך המושלמת לצבור כוח. שנה את הפעילות היומיומית שלך באמצעות ציוד, משקולות דאמבלס משושה, מוטות, רצועות אלסטיות ועוד. בנוסף, שנה את רוטינת האימונים שלך ככל האפשר. אתה יכול לעשות זאת על ידי שינוי מספר הסטים או מספר החזרות, הזמן בין הסטים, בחירת תרגילים שונים ושינוי המהירות שלך. אלו הן רק כמה הצעות. חשוב להבין את היסודות של אימונים מהסוג הזה ומדוע כדאי לכלול פעילות זו בתוכנית האימון שלך. לאחר שתדע את כל היתרונות שתקבל מתרגילים אלה, תרצה להתחיל מיד כך שתוכל לשפר את איכות חייך ולשרוף את הקלוריות הנוספות הללו.

גומיות ורצועות התנגדות מומלצות
  • מבצע!
  • מבצע!
  • מבצע!
עקבו אחרינו
הרשמו וקבלו עדכונים לתיבת המייל שלכם!
הליכונים מומלצים
  • מבצע!
  • מבצע!
  • מבצע!
כתבות נוספות
שתפו אותנו בחוויתכם​
חנות הספורט אונליין מספר 1 של ישראל
טלפון: 050-9695222
כתובות:
גליקסברג 6, תל-אביב

המפלסים 12, פתח-תקווה
מענה אישי ומקצועי: 9:00-21:30
7 ימים בשבוע
אימייל: hello@idosport.co.il
תשלום מאובטח SSL

כל הזכויות שמורות לעידו ספורט ©

Developed & Designed by Dan Binyamin

0
    0
    סל הקניות שלך
    הסל שלך ריק

      050-9695222

      דילוג לתוכן