משלוח הכי מהיר עד הבית! מענה אישי ומקצועי 9:00-21:30 / טלפון: 050-9695222
חנות הספורט אונליין מספר 1 של ישראל

הליכון ביתי מומלץ

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email

במאמר הבא תוכלו לגלות איזה הליכון ביתי מומלץ ביותר עבורכם. ישנם גורמים רבים שמקשים על אילו מכם שרוצים לרוץ באויר הפתוח. מזג אוויר לא אידיאלי, לוחות זמנים עמוסים, שבילים צפופים ווירוס הקורונה הם רק חלק מאותם גורמים. ריצה בבית יכול לספק לכם את הנוחות והבטיחות של ריצה טובה בביתכם, במיוחד בתקופות של התרחקות חברתית.

  • מבצע!
  • מבצע!
  • מבצע!
  • מבצע!

הליכון ביתי מומלץ לשימוש בבית

הליכונים בטוחים ונוחים

הדרך הבטוחה ביותר להתאמן היא בנוחות הבית או הדירה שלכם.תוכלו לעשות זאת בזמן שלכם, בקצב שלכם ובכל שעה במהלך היממה. בנוסף, אינכם צריכים להתמודד עם גשם או משטחים מלאים בבוץ.

 

תוכלו לדמות טוב יותר את המסלול שלכם
אם אתם גרים באזור מישורי אך יש לכם מסלול הררי שעולה, הליכון יכול לעזור לכם לחקות את המסלול על ידי התאמת הגדרת השיפוע של המכשיר. זאת ועוד, הליכון ביתי מומלץ הוא כזה שמאפשר לכם אפילו לטעון מראש פרופילי מסלול אמיתיים. וכזה שיתאים אוטומטית למעלה ולמטה כדי לעקוב אחר השיפוע. 

זה עשוי לעזור לעיצוב הגוף שלכם
כמה מחקרים מראים שרצים צמצמו את אורכי ותדרי הצעדים הגבוהים יותר שלהם. והם עשו זאת על הליכון בהשוואה לריצה באויר הפתוח. כמו כן, אתם יכולים גם להשתמש באימוני מהירות כדי להגיע ליעדי זמן המיועדים. וזאת מכיוון שאין לכם ברירה אלא לרוץ במהירות שהגדרתם במכונה.

 
  • מבצע!
  • מבצע!
  • מבצע!
  • מבצע!

יתרונות נוספים של הליכון ביתי מומלץ

פונקציות ניטור

בעת אימון על הליכון, קל לעקוב אחר קצב פעימות הלב שלכם, הדופק שלכם, הקלוריות שאתם שורפים. יתר על כן, את המרחק שאתם מכסים וספירת הצעדים שלכם. כמו כן, ניטור האנרגיה שאתם מבזבזים, התזמון והביצועים שלכם. אתם גם יכולים להתבונן בקלות בהתקדמות השבועית או החודשית שלכם. בגלל זה חשוב למצוא הליכון ביתי מומלץ שמתאים לרצונות שלכם.

זה נהדר לירידה במשקל

כולם יודעים שאימון אירובי הוא הטוב ביותר לירידה במשקל. בעת הליכה או ריצה אתם יכולים לשפר את מערכת הלב וכלי הדם שלכם, לחזק את השרירים ולשרוף הרבה שומן. כל שעליכם לעשות הוא לתכנן אימון חכם, להימנע ממיצוי גופכם, לשלוט בנשימה ולהתמיד.

זה משפר את הסיבולת שלכם

אם אתם רק מתחילים, אתם בטח תתהו עד כמה תוכלו להישאר על המכשיר לפני שתרגישו מותשים. עם זאת, אסור לכם לדחוף את גבולותיכם רחוק מדי ואתם צריך להיות סבלניים כלפי גופכם. תוך מספר שבועות בלבד תבחינו שהסיבולת שלכם משתפרת במידה ניכרת. אם 15 דקות על ההליכון הן הארוכות ביותר שתוכלו לרוץ במהלך ימי האימון הראשונים, תוכלו לרוץ לפחות חצי שעה לאחר זמן מה.

הליכון ביתי מומלץ הוא כזה שעדיין מאפשר לכם להשתתף באימונים קבוצתיים כמו בסטודיו. וההליכונים החדשים הם בעלי קונסולות חדשות ברזולוציה גבוהה, והחוויה הרבה יותר עמוקה מכל אחת. כמו כן, אפילו ברמת התקציב, המכשירים עמוסים באפשרויות בידור ואימון וירטואלי. ובדרך כלל מועברים באמצעות מסכי מגע או באמצעות טאבלטים שניתן להתחבר באמצעות Bluetooth.

לעמוד ההליכונים של עידו ספורט.

עקבו אחרינו
הרשמו וקבלו עדכונים לתיבת המייל שלכם!

הליכונים מומלצים

  • מבצע!
  • מבצע!
  • מבצע!
שתפו אותנו בחוויתכם​
חנות הספורט אונליין מספר 1 של ישראל
טלפון: 050-9695222
כתובות:
גליקסברג 6, תל-אביב

המפלסים 12, פתח-תקווה
מענה אישי ומקצועי: 9:00-21:30
7 ימים בשבוע
אימייל: hello@idosport.co.il
תשלום מאובטח SSL

כל הזכויות שמורות לעידו ספורט ©

Developed & Designed by Dan Binyamin

האתר מקודם ע"י Go Top – קידום אתרים לעסקים

0
    0
    סל הקניות שלך
    הסל שלך ריק

      050-9695222

      דילוג לתוכן