משלוח מהיר עד הבית!
מענה אישי ומקצועי 9:00-21:30
טלפון: 050-9695222
חנות הספורט אונליין מספר 1 של ישראל

אימון כח בבית

בין אם המטרה שלך היא להגדיל את מסת השריר או להפוך את גופך לכושר ובכושר יותר, אימון כח בבית יכול לעזור לך להגיע למטרה שלך. אימוני משקולות, הנקראים גם אימוני התנגדות או אימוני כוח, יכולים לגרום לשרירים להיות רזים וחזקים יותר, לחזק את העצמות והמפרקים, ואף לסייע בהגברת חילוף החומרים. המשמעות היא שתשרוף יותר קלוריות גם כשאתה נח. כמו כן, שרירים חזקים יכולים גם לשפר את הביצועים הספורטיביים שלך ולהפחית את הסיכוי לפציעה. 

גם אם מעולם לא ביצעת אימון כלשהו במשקל, זה אף פעם לא מאוחר מדי. אימוני כוח מתאימים לגברים ולנשים כאחד, וניתן להתחיל אותם בכל גיל או כל רמת כושר. זאת ועוד, אתה לא חייב להיות חובב כושר. למעשה, אתה אפילו לא צריך להשתייך לחדר כושר. אתה יכול פשוט להשתמש במשקל שלך במשך תרגילים רבים, או להשתמש במשקולות חופשיות, רצועות התנגדות או ציוד כושר ביתי אחר כדי להשיג תוצאות.

איך לעשות אימון כח בבית

יתכן שתתעניין במיוחד בתרגילי שרירי זרוע או תרגילי רגליים. כמו כן, תוכנית אימוני ההתנגדות הטובה ביותר עובדת על כל קבוצות השרירים הגדולות בגוף. למעשה, עבודת יתר של קבוצת שרירים אחת על חשבון אחרת מגדילה את הסיכון לפציעה. כדי לעבור אימון מלא, יתכן שתצטרך להתחיל בתרגילים הבאים. הכללת תרגילים אלה בתוכנית אימוני המשקל שלך תגרום למרבית קבוצות השרירים הגדולות בגופך לעבוד.

סטים וחזרות

  • בצע 10 עד 15 חזרות על כל תרגיל.
  • כוון לתחילת 1 או 2 סטים.
  • כשאתה מגביר את כוחך, אתה יכול להוסיף ציוד נוסף ותוכל גם להגדיל את המשקל.
  • חזרה (rep) היא תרגיל שלם.

חתירה ביד אחת עם דאמבלס

אימון כח בבית חתירה

השרירים עליהם אימון כח בבית זה עובד: שרירי הגב והזרוע העליונה.

 כיצד לבצע תרגיל זה:

  1. הניח את ברך שמאל על ספסל יציב, כשכף ידך למטה על הספסל כדי לשמור על איזון.
  2. כשהגב מקביל לקרקע, המתח למטה ביד ימין, כשכפות ידייך לכיוון הספסל בזמן שאתה מרים את המשקולות.
  3. הרם לאט את המשקולת לכיוון החזה שלך.
  4.  כווץ את שרירי הגב והכתפיים, ואז לאט לאט החזר את זרועותיך למצב ההתחלתי.
  5. השלם סט אחד, לנוח למשך דקה ואז החלף זרועות, שב על הספסל עם ברך ימין ויד ימין למשך סט אחד.
עקבו אחרינו
הרשמו וקבלו עדכונים לתיבת המייל שלכם!
הליכונים מומלצים
  • מבצע!
  • מבצע!
  • מבצע!

לחיצת חזה עם משקולות דאמבלס

אימון כח בבית לחיצת חזה
השרירים עליהם האימון עובד: שרירי הכתפיים שלך. כיצד לבצע תרגיל זה:
  1. שב או עמוד עם משקולות דאמבלס בכל יד. כמו כן, עשה זאת כשכפות ידייך פונות קדימה והמרפקים משתרעים לצד בזווית של 90 מעלות.
  2. מבלי להישען או להתכופף לאחור, הרם את המשקולות מעל לראשך עד שזרועותיך כמעט ישרות.
  3. החזר את ידייך לאט למצב ההתחלה.
  • מבצע!
כתבות נוספות
שתפו אותנו בחוויתכם​
חנות הספורט אונליין מספר 1 של ישראל
טלפון: 050-9695222
כתובות:
גליקסברג 6, תל-אביב

המפלסים 12, פתח-תקווה
מענה אישי ומקצועי: 9:00-21:30
7 ימים בשבוע
אימייל: hello@idosport.co.il
תשלום מאובטח SSL

כל הזכויות שמורות לעידו ספורט ©

Developed & Designed by Dan Binyamin

0
    0
    סל הקניות שלך
    הסל שלך ריק

      050-9695222

      דילוג לתוכן