משלוח מהיר עד הבית!
מענה אישי ומקצועי 9:00-21:30
טלפון: 050-9695222
חנות הספורט אונליין מספר 1 של ישראל

אימון ספורט בבית

אם אתם רוצה להתחיל לעשות אימון ספורט בבית, תוכנית למתחילים ללא כל ציוד הוא נקודת התחלה טובה. הסיבה לכך היא שתוכלו קודם להכיר את התנועה לפני הוספת התנגדות חיצונית. (כגון משקולות, רצועות, TRX ועוד). בכתבה הבאה נדבר על התוכנית הטובה ביותר עבורכם.

תרגיל הסופרמן - מומלץ בשביל אימון ספורט בבית

אימון ספורט בבית - תרגיל הסופרמן

שכבו עם הפנים על הרצפה, שמרו על הידיים בגובה הכתפיים וכופפו את המרפקים 90 מעלות, כך שהצורה שלכם דומה בערך למוצב מטרה. ממצב זה, כשאתם מרימים את כתפיכם, זרועותיכם וחזיכם מהקרקע. במקביל, לחצו את הירכיים והרימו את הרגליים מהרצפה. היזהרו לא להדק את המותניים בזמן ההרמה. זה לא קשור לגמישות, זהו מהלך כוח. הביטו מטה אל הרצפה ממצב מוגבה זה כדי לשמור על צווארכם במצב ניטרלי של עמוד השדרה. הושיטו את הידיים מראשכם ואז משכו את השכמות שלכם לאחור. נוסף על כן, משכו את זרועותיכם בחזרה לעמודי המטרה שלהם. נשפו בזמן שאתם מחזירים אותם לרצפה. נוסף על כן, חזרו על התרגיל 10-15 פעמים.

תרגיל הגשר - אימון ספורט בבית נוסף למתחילים

אימון ספורט בבית - תרגיל הגשר

עוד אימון ספורט בבית אפקטיבי הוא באמצעות תרגיל הגשר. שכבו על הגב עם ברכיים כפופות, כפות הרגליים יחד ושטוחות על הרצפה, והידיים על הצדדים. זוהי עמדת המוצא. כמו כו, לחצו על הירכיים ושרירי הבטן, ודחפו מעל העקבים, הרימו את הירכיים כמה סנטימטרים מהקרקע עד שהגוף יצור קו ישר מהכתפיים לברכיים. החזיקו למשך שנייה אחת ואז הורידו לאט את הירכיים וחזרו למצב ההתחלה. חזרו על התרגיל 10-15 פעמים.

מוצרי ספורט לבית מומלצים

  • מבצע!
  • מבצע!
עקבו אחרינו
הרשמו וקבלו עדכונים לתיבת המייל שלכם!
הליכונים מומלצים
  • מבצע!
  • מבצע!
  • מבצע!
כתבות נוספות
שתפו אותנו בחוויתכם​
חנות הספורט אונליין מספר 1 של ישראל
טלפון: 050-9695222
כתובות:
גליקסברג 6, תל-אביב

המפלסים 12, פתח-תקווה
מענה אישי ומקצועי: 9:00-21:30
7 ימים בשבוע
אימייל: hello@idosport.co.il
תשלום מאובטח SSL

כל הזכויות שמורות לעידו ספורט ©

Developed & Designed by Dan Binyamin

0
    0
    סל הקניות שלך
    הסל שלך ריק

      050-9695222

      דילוג לתוכן