משלוח מהיר עד הבית!
מענה אישי ומקצועי 9:00-21:30
טלפון: 050-9695222
חנות הספורט אונליין מספר 1 של ישראל

מסלול ריצה ביתי מומלץ

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email

ישנם הרבה פרמטרים שיש לקחת בחשבון כאשר מחפשים מסלול ריצה ביתי מומלץ. במאמר זה נעבור על מספר דברים חשובים שיעזרו לכם להחליט מהו המכשיר הטוב ביותר עבורכם.

דגשים חשובים בבחירת מסלול ריצה ביתי מומלץ

  • מכשירים עם מסילה רחבה יתאימו יותר למתאמנים גבוהים
  • לצורך צינון במהלך הריצה ישנם מסלולים עם מאוורר מובנה
  • תאים מובנים לאחסון מכשירים סלולרים, שלטים ועוד 
  • המהירות המקסימלית והעוצמה של מנוע המוצר
  • תוכניות אימון מובנות ופונקציות של שינויי מהירויות ושליטה ברמת השיפוע
  • מדידת נתוני האימון, הדופק, שריפת הקלוריות, השומן ועוד
  • אחריות המכשיר ואחריות המנוע.
הליכונים מומלצים
  • מבצע!
  • מבצע!
  • מבצע!
  • מבצע!

יתרונות באימון עם מסלול ריצה ביתי מומלץ

אולי היתרון הבריאותי הידוע ביותר ב-הליכונים הוא בכך שהם יכולים לעזור לאנשים לרדת במשקל במהירות וביעילות. בהשוואה לצורות אחרות של פעילות אירובית, מסלול ריצה ביתי מומלץ יכול לעזור לכם לשרוף קלוריות מהר יותר. ככל שאדם רץ מהיר יותר על המכשיר, כך הוא שורף קלוריות מהר יותר וקל לו יותר לרדת במשקל. אימון על הליכון באמצעות תרגיל HIIT הוא אחת הדרכים הטובות ביותר להפחתת שומן הגוף במהירות ובבטחה. עם זאת, פעילות גופנית בעצימות נמוכה יכולה גם לסייע בהפחתת שומן הגוף, אם כי ייתכן שההשפעה אינה מיידית כל כך. הליכה או ריצה במדרון היא גם דרך טובה לרדת במשקל תוך כדי פעילות גופנית על הליכון.

אימון על הליכון מספק פעילות גופנית יעילה היכולה לשפר משמעותית את בריאות הלב. למעשה, אימון זה הוא צורה פופולרית של אימון אירובי מכיוון שהוא יכול לשמור על קצב לב יציב לאורך כל התרגיל. כמו כן, זה מועיל במיוחד לאנשים עם בעיות לב וכלי דם או כולסטרול גבוה. אימונים אלו יכולים למעשה להעלות את קצב הלב לרמה בריאה, כך שהם גם מועילים מאוד כתרגילי חימום. העלאת קצב הלב לרמה בריאה תאפשר לכם לבצע תרגילים אחרים, כגון אימוני משקולות או תרגילים אירוביים אחרים, ובכך להגדיל את אחוזי הבטיחות וההצלחה. 

כמו תרגילים אירוביים רבים, גם אימון עם מסלול ריצה ביתי מומלץ עוזר לתרגל קבוצות שרירים מרובות על מנת לספק פעילות גופנית מלאה. במהלך אימון זה, שרירי הרגליים נושאים את העומס, אך גם מעורבים שרירי הבטן, הגב, הישבן ושרירי הזרוע. שמירה על היציבה הנכונה בזמן הריצה על המכשיר תאמץ עוד יותר את שרירי הליבה ותספק תרגיל מקיף יותר. בנוסף, שילוב של האימון על המכשיר עם אימון כוח קל יעזור לכם לפתח את שרירי הזרוע במהלך האימון. 

הליכונים מומלצים
  • מבצע!
  • מבצע!
  • מבצע!
  • מבצע!
עקבו אחרינו
הרשמו וקבלו עדכונים לתיבת המייל שלכם!
הליכונים מומלצים
  • מבצע!
  • מבצע!
  • מבצע!
כתבות נוספות
שתפו אותנו בחוויתכם​
חנות הספורט אונליין מספר 1 של ישראל
טלפון: 050-9695222
כתובות:
גליקסברג 6, תל-אביב

המפלסים 12, פתח-תקווה
מענה אישי ומקצועי: 9:00-21:30
7 ימים בשבוע
אימייל: hello@idosport.co.il
תשלום מאובטח SSL

כל הזכויות שמורות לעידו ספורט ©

Developed & Designed by Dan Binyamin

0
    0
    סל הקניות שלך
    הסל שלך ריק

      050-9695222

      דילוג לתוכן