משלוח מהיר עד הבית!
מענה אישי ומקצועי 9:00-21:30
טלפון: 050-9695222
חנות הספורט אונליין מספר 1 של ישראל
משלוח הכי מהיר עד הבית! מענה אישי ומקצועי 9:00-21:30 / טלפון: 050-9695222
חנות הספורט אונליין מספר 1 של ישראל

מזרן יוגה מומלץ

מחפשים מזרן יוגה מומלץ שיאפשר לכם לבצע את האימון בצורה הנוח והטובה ביותר? גלו מהם היתרונות בשימוש במזרנים איכותיים ואיך הם יכולים להפוך את האימון שלכם ליותר יעיל ואיכותי.

יתרונות של מזרן יוגה מומלץ ואיכותי

אז למה להשתמש במזרוני יוגה? ללא שימוש בהם, אתם נמצאים בסיכון לפציעה ברמות שונות. קודם כל, בעת תרגול תנוחות, הידיים שלכם יזיעו מאוד, והן עלולות להחליק על הרצפה ולגרום לכם ליפול. הרצפה מתחת לרגליים עשויה להיות חלקה אשר עלולה לגרום לכם ליפול שוב. כמו כן, הרגליים שלכם עלולות להחליק מהרצפה, ואתם עלולים ליפול. בעיקרון, ישנם מצבים רבים שבסופו של דבר יגרמו לכם להיפצע, ושימוש במזרון טוב יכול לעזור למנוע זאת. 

צורה נוספת של פציעה במהלך היוגה היא אי שמירה נכונה של התנוחות. אתם עלולים לסיים את האימון עם כאבי ברכיים, גב או כתפיים. אם אתם סובלים ממחלות כמו דלקת פרקים, הסיכון לכך גדול אף יותר. זו הסיבה שאתם צריכים מזרני כושר אשר יש לו מספיק ריפוד כדי למנוע ממכם בסופו של דבר לחוות כאבי שרירים ומפרקים.

מזרן יוגה מומלץ הוא היגייני, תתארו לעצמכם ללכת לשיעור יוגה בלי מזרון. תחשבו על הידיים שלכם שנוגעות ברצפה, מי יודע כמה ידיים ורגליים כבר צעדו מאז הפעם האחרונה שמישהו ניגב את הרצפה. זה לא היגייני לעשות אימון יוגה בלי להשתמש במזרון. גם אם אתם עושים את זה בבית, חשבו על הצורך לנגב את הרצפה, לחכות עד שהיא תתייבש ואז לעשות אימון יוגה. 

לא משנה היכן אתם נמצאים, המזרן יכול לספק לך מרחב אימון נקי. כאשר אתה משתמש במזרן יוגה מומלץ, סביר יותר שתישארו מאוזנים לאורך זמן. תארו לעצמכם שצריך לעשות כמה תנוחות המסתמכות על תמיכת כתפיים. אם אתם עושים יוגה על רצפת עץ חלקה ומכוסה שעווה, יהיה קשה לשמור על היציבה מבלי להחליק. בנוסף, המזרון מונע ממכם להרגיש את הקור של הרצפה.

 

מזרני יוגה מומלצים
  • מבצע
  • מבצע
  • מבצע
  • מבצע
    יוגה ופילאטיס

    מזרן יוגה שעם אקולוגי CORK

    139 הוספה לסל
עקבו אחרינו
הרשמו וקבלו עדכונים לתיבת המייל שלכם!
מזרנים מומלצים
  • מבצע
  • מבצע
  • מבצע
כתבות נוספות
שתפו אותנו בחוויתכם​
חנות הספורט אונליין מספר 1 של ישראל
טלפון: 050-9695222
כתובות:
גליקסברג 6, תל-אביב

המפלסים 12, פתח-תקווה
מענה אישי ומקצועי: 9:00-21:30
7 ימים בשבוע
אימייל: hello@idosport.co.il
תשלום מאובטח SSL

כל הזכויות שמורות לעידו ספורט ©

Developed & Designed by Dan Binyamin

0
    0
    סל הקניות שלך
    הסל שלך ריק
      מבצע היום!
      משלוח חינם ומהיר עד הבית!
      *תקף להיום בלבד
      מינימום הזמנה למשלוח חינם 199 ש״ח.

      050-9695222

      דילוג לתוכן