משלוח מהיר עד הבית! מענה אישי ומקצועי 9:00-21:30 טלפון: 050-9695222
חנות הספורט אונליין מספר 1 של ישראל
משלוח הכי מהיר עד הבית! מענה אישי ומקצועי 9:00-21:30 / טלפון: 050-9695222
חנות הספורט אונליין מספר 1 של ישראל

השכרת הליכון לבית

בעידו ספורט אנו מציעים שירות השכרת הליכון לבית במחירים המשתלמים ביותר. כמו כן, תוכלו להשכיר מסלול ריצה לבית ממגוון המותגים המובילים בארץ. אנו מציעים הליכונים של מותגי VO2, HORIZON, YORK, KETTLER ועוד.

מעוניינים לשכור הליכון לבית?
השאירו לנו את הפרטים שלכם ונציגנו ייצור עמכם קשר במיידי
לשיחה עם נציג חייגו 050-9695222

יתרונות ב- השכרת הליכון לבית

השכרת הליכון לבית

השכרת הליכון לבית היא הדרך המושלמת לצמצם את ההוצאות של מכונת ריצה משלך בבית.

מלבד המחיר, להשכרה של מסלול ריצה יש מספר יתרונות: שימוש במכשיר לזמן מוגבל על מנת לשמור או לשפר את כושר בחודשים מסוימים במהלך השנה, מקרים כגון חתונה מתקרבת, הריון, לידה, חודשים חמים מאד או קרים, ועוד.

ישנן מספר דרכים בהן תוכלו לנצל את היתרונות אשר השכרת הליכון לבית מציעה לכם. האם אתם הסוג שרוצה לרדת במשקל ולהיכנס לכושר? שימוש בהליכון הוא דרך מצוינת לשנות את הגוף שלכם ולהיראות כמו שאתה רוצים. אם חיפשתם לקנות את האלטרנטיבות שאתם רוצים ומגלים שהן מעט יקרות, ישנן מספר אפשרויות אחרות שיכולות לעזור לכם להשיג את מה שאתם רוצים מבלי לשלם הרבה כסף מהכיס שלכם.

הדרך הטובה ביותר לשכור הליכון

הדרך הטובה ביותר להשיג את מה שאתם רוצים היא לשכור מסלול ריצה איכותי לבית. תוכלו לחסוך הרבה כסף מכיוון שלא תצטרכו לשלם הרבה כסף מראש כדי לכסות את העלויות הכרוכות ברכישות מוחלטות. בהתאם להסכם שלכם עם חברת ההשכרה של הליכונים, תוכלו להשתמש בהליכון שאתם מעוניינים להתאמן בו תמורת תשלום חודשי נמוך.

במידה ומחפשים מקום לשכור הליכון אשר תאהבו להשתמש בו, תוכלו למצוא אותו אצלנו בעידו ספורט. אנשים רבים מבלים זמן רב בנסיעות לחדרי כושר, זמן אשר תוכלו לחסוך ולהתאמן בנוחיות של הבית כשתשכרו מכשיר ריצה ביתי.

אנו נותני שירות אשר מציעים לכם לשכור מגוון מכשירי כושר איכותיים לבית. אצלנו אנו מחויבים לשירות ולמכשירים הטובים ביותר. זה יחסוך לכם זמן ויאפשר לכם לקבל במהירות את ההליכון השכור שלכם.

אם אתם מעוניינים לנסות את המכשיר לפני החלטת רכישה, השכרת הליכון לבית היא אלטרנטיבה שכדאי לשקול. תוכלו לנצל יתרונות רבים ומעולים שיעניקו לכם חוויה יוצאת דופן. אם רצון לצאת ולבזבז הרבה כסף על הציוד שאתה רוצה, אך עדיין רוצים להיות מסוגל להשתמש בו, צרו עמנו קשר עוד היום לקבלת פרטים על הדגמים אשר יעזרו להשגת יעדי הכושר שלכם.

הליכונים מומלצים
  • מבצע
  • מבצע
  • מבצע
  • מבצע
  • מבצע
עקבו אחרינו
הרשמו וקבלו עדכונים לתיבת המייל שלכם!
הליכונים מומלצים
כתבות נוספות
שתפו אותנו בחוויתכם​
חנות הספורט אונליין מספר 1 של ישראל
טלפון: 050-9695222
כתובות:
גליקסברג 6, תל-אביב

המפלסים 12, פתח-תקווה
מענה אישי ומקצועי: 9:00-21:30
7 ימים בשבוע
אימייל: hello@idosport.co.il
תשלום מאובטח SSL

כל הזכויות שמורות לעידו ספורט ©

Developed & Designed by Dan Binyamin

5
0
    0
    סל הקניות שלך
    הסל שלך ריק
      מבצע היום!
      משלוח חינם ומהיר עד הבית!
      *תקף להיום בלבד
      מינימום הזמנה למשלוח חינם 199 ש״ח.

      050-9695222

      דילוג לתוכן